Guardiola herinnert zich eerste League Cup-zege: 'Ten Hag doet het fantastisch'

Update: 28 februari 2023 om 08:16
Praat mee!

Pep Guardiola heeft Manchester United gefeliciteerd met de winst van de League Cup. De Spaanse manager van Manchester City vindt dat manager Erik ten Hag ongelooflijk goed werk verricht. Bovendien werd het volgens de tacticus tijd dat The Mancunians zich weer zouden mengen in de strijd om titels.