De Mos zit er een keer naast: 'Die voorspelling kan nu wel de prullenbak in'

Praat mee!

Aad de Mos dacht tot de Klassieker dat Ajax nog met de landstitel aan de haal zou gaan, maar is inmiddels van gedachten veranderd. De oud-trainer en meestervoorspeller geeft toe er deze keer naast te hebben gezeten.

De Mos was eerder in het jaar aanwezig bij Goedemorgen Eredivisie en hield al een slag onder de arm. "Het ligt eraan wie op 19 maart (de Klassieker, red.) wint. Nodig me de week daarna uit en dan weten we het. Maar voor nu zeg ik Ajax", liet De Mos destijds weten. 

De oud-trainer werd het afgelopen weekend uitgenodigd bij Goedemorgen Oranje en blikte terug op zijn voorspelling. "Ja, die kan de prullenbak in. Feyenoord wordt slapend en met twee vingers in de neus kampioen", besluit De Mos.