Slot en Driessen zijn het niet eens op persconferentie: 'Het heeft geholpen, hè?'
Valentijn Driessen en Arne Slot lijken het niet helemaal eens te zijn over de arbitrage. "Het heeft wel geholpen, hè? Wat je bij FC Twente hebt geroepen over de arbitrage. Sindsdien gaat het wel leuk tussen jou en de arbiters. Ik heb je weinig meer gehoord over scheidsrechters", zegt de verslaggever van De Telegraaf.
Slot kan zich niet helemaal vinden in de uitspraken van Driessen, die op zijn beurt weinig kan met de antwoorden van de Feyenoord-trainer. "Ja ja, is goed met je", aldus de chef voetbal van De Telegraaf.














