Fantastisch: Ten Hag, Antony en Martínez dansen na winnen League Cup

Update: 26 februari 2023 om 20:06
Praat mee!

Erik ten Hag kroop zondagavond meer uit zijn schulp dan wij van de Haaksbergenaar gewend zijn. De manager danste met Antony en Lisandro Martínez, alle drie vroeger actief bij Ajax, na het winnen van de League Cup.

Manchester United bleek in de finale te sterk voor Newcastle United. Een treffer van Casemiro en een eigen goal van Sven Botman deden The Magpies de das om. Voor Ten Hag en de zijnen was het reden genoeg om een Zuid-Amerikaans dansje uit te voeren. Mooie beelden!