De Kuip financieel in zwaar weer: 'Dan praat je dus over faillissement'
Volgens oud-voorzitter Jorien van den Herik gaat het financieel niet goed met De Kuip. De Rotterdammers hebben een lening op het stadion, maar zouden volgens de voormalig voorzitter niet genoeg liquide middelen hebben om dat af te betalen.
"Ik verwacht dat het stadion het financieel heel moeilijk heeft. Goldman Sachs zal toch een keer terug moeten worden betaald en die wachten niet lang meer. Als die hun geld willen, dan is het er niet. Dan praat je dus over faillissement. Dan zou de voetbaltak zelf bij kunnen springen, maar moeten ze dat doen? Een voetbalclub moet niet investeren in het stadion, maar op het veld."














