Simeone klaagt over VAR na gelijkspel: 'Als dit rood is, blijft er niemand over'
Atlético Madrid was dichtbij een zege uit bij Real Madrid in de Madrileense Derby. De ploeg van Diego Simeone speelde al vanaf ongeveer de zestigste minuut met tien man, omdat Ángel Correa van het veld werd gestuurd doordat hij zijn arm gebruikte in een duel. Dat deed Atléti in de slotfase uiteindelijk alsnog de das om. Simeone was na afloop niet te spreken over de arbitrage.
"Contact is niet per definitie een klap", aldus Simeone. "Rüdiger is 1.94 lang en bij een echte klap zou hij niet meteen weer zo snel op kunnen staan. Als dit rood is, dan zouden er geen spelers meer overblijven op het veld."














