Tadic over teamgevoel: 'Iedereen is weer blij en lacht, dat is mooi om te zien'

1Reacties

Dusan Tadic geeft op de persconferentie in aanloop naar het Europa League-duel met Union Berlin toe dat er veranderingen zijn opgetreden sinds het vertrek van Alfred Schreuder. Volgens de Ajax-aanvoerder is het teamgevoel beter geworden sinds de komst van John Heitinga.

"We vieren doelpunten samen. We doen alles samen en dat is ook belangrijk. Iedereen is weer blij en lacht, dat is mooi om te zien", aldus Tadic tijdens het persmoment in de Johan Cruijff Arena.