Ten Hag baalt flink na nederlaag: 'We negeren basisregels, ik erger me mateloos'

Praat mee!

Erik ten Hag baalt flink van de nederlaag die zijn club Manchester United opliep tegen koploper Arsenal. Volgens de manager heeft zijn ploeg het verlies aan zichzelf te verwijten.

United verloor met 3-2 van Arsenal door een late treffer van Edward Nketiah.