Slot denkt niet aan slechte reeks Ajax: 'Stonden met tien man'
Arne Slot vindt het overdreven dat men het veelvuldig over de slechte reeks van Ajax heeft. De Amsterdammers wisten de laatste vijf wedstrijden in de Eredivisie niet te winnen, maar volgens de trainer van Feyenoord heeft dat voldoende redenen.
Slot sprak vrijdag op de persconferentie in aanloop naar het duel over de reeks van Ajax. "Mensen hebben het over die reeks, maar er zat een heel lange periode tussen. Nu hebben ze er drie gespeeld en één gewonnen. Tegen NEC kan je niet geloven dat ze in de eerste helft niet ruim voorstaan en tegen Twente komen ze vroeg tegen tien man te staan. Dát analyseer je. Ik ben niet druk met hoe lang Ajax niet heeft gewonnen, ik kijk naar hoe ze spelen", stelt Slot.














