Weer rood voor Jong Ajax: Viereck wordt dertig seconden na invalbeurt weggestuurd

1Reacties

Neal Viereck was vrijdagavond langer bezig met de warming-up dan dat hij daadwerkelijk op het veld heeft gestaan. De verdediger van Jong Ajax mag invallen, maar maakt een halve minuut later al een tackle, die hem rood oplevert. 

De beloftenploeg uit Amsterdam kreeg eerder al een hele opmerkelijke rode kaart en moet dus verder met negen man.