Met een grote glimlach: Weghorst arriveert op vliegveld voor reis naar Engeland

Praat mee!

Met een grote glimlach is Wout Weghorst te zien op het vliegveld in Turkije. De Nederlandse spits is onderweg naar Engeland om daar de medische keuring af te leggen en het seizoen bij Manchester United af te maken.

Weghorst speelde het vorige seizoen nog bij Burnley en kwam vervolgens op huurbasis uit voor Besiktas. De spits zal onder manager Erik ten Hag waarschijnlijk fungeren als stormram. Besiktas ontvangt ongeveer drie miljoen euro voor het beëindigen van het huurcontract van Weghorst.