Advocaat grapt na bekersuccesje ADO: 'Je hoeft maar vier, vijf keer te winnen'
Dick van Advocaat toont zich na de moeizame bekerzege op de amateurs van Kozakken Boys optimistisch. "Een nuttig overwinning, we moeten verder naar vrijdagavond", aldus De Kleine Generaal bij ESPN. Of Advocaat zijn spelers nog iets heeft verteld na de moeizame zege in Werkendam? "Ik heb gezegd: vier of vijf keer winnen en je hebt de finale gewonnen", besluit hij met een dikke knipoog.














