Feyenoord hoeft niet langer te vrezen voor vertrek: "Ik ben gelukkig hier"

Praat mee!

Alireza Jahanbakhsh is niet bezig met een vertrek bij Feyenoord. Dat laat de Iraniër weten op de persconferentie na afloop van het duel met FC Utrecht (1-1), waarin de aanvaller zelf voor de late gelijkmaker aantekende.

De laatste weken gonst het van de geruchten over de toekomst van Jahanbakhsh. Onder meer Panathinaikos is in de markt voor de buitenspeler, die niet altijd zeker is van een basisplek onder Slot. Op het persmoment wordt de international naar een eventueel vertrek gevraagd. "Om eerlijk te zijn heb ik het wel gehoord", begint Jahanbakhsh.

Toch is de aanvaller allerminst bezig met een afscheid uit De Kuip. "Ik heb mijn volle focus op Feyenoord. Na het WK ben ik goed terugkomen. Ik train hard om beter te worden. Als aanvaller verwacht je assists te maken en te scoren. We hebben donderdag een wedstrijd en dat is het enige dat in mijn hoofd zit."

Vervolgens benadrukt de zondag trefzekere Jahanbakhsh gelukkig te zijn in Rotterdam-Zuid. "Ik ben blij hier. We hebben de beste supporters van Nederland. Ik heb het gevoel dat dit de place to be is. Nu ben ik Feyenoord-speler, maar niemand weet wat er gaat gebeuren. Ik probeer iedere wedstrijd belangrijk te zijn."