Cynische Koeman bijt van zich af: 'Dan zeggen jullie toch dat het niks is'
Ronald Koeman is het niet altijd eens met de Nederlandse pers. De bondscoach vertelt dat hij nu een beter gevoel heeft dan voor het EK van twee jaar terug, waarin Oranje de halve finale haalde. Koeman kan het niet laten om daarbij een cynisch sneertje uit te delen.














