Guardiola feliciteert Arsenal en verklaart misstap City: 'Ze hebben het verdiend'
Pep Guardiola heeft zijn felicitaties overgebracht aan Arsenal. De manager van Manchester City moest na het 1-1 gelijke spel tegen Bournemouth de titel aan Arsenal laten. Op de persconferentie toont de Spaanse oefenmeester zich een waardig verliezer.














