Van Persie blikt terug op mooi Te Kloese-moment: 'Ik was ook emotioneel'
Dennis Te Kloese kreeg na een aantal veelbewogen maanden toch een mooi afscheid in De Kuip. Na afloop van het duel met AZ werd de directeur toegezongen en bedankt door het Feyenoord-publiek, iets wat de nodige emoties losmaakte.














