Timber bevestigt gesprekken met Feyenoord: ‘We zitten weer om de tafel’

Praat mee!

Quinten Timber is met Feyenoord in gesprek over een nieuw contract. De middenvelder benadrukt dat de band met de club uitstekend is. Hij heeft vertrouwen in een akkoord.

Na het gelijkspel tegen AZ bevestigde Timber dat de onderhandelingen zijn gestart. "We hebben afgesproken met Feyenoord, we zitten weer om de tafel". Zijn huidige contract loopt tot de zomer van 2026, waardoor hij na dit seizoen transfervrij kan vertrekken. Timber benadrukte dat de band met de clubleiding uitstekend is en dat hij volledig gefocust wil blijven op het sportieve.

Algemeen directeur Dennis te Kloese liet eerder al weten dat Feyenoord al meerdere keren serieuze voorstellen heeft gedaan. 'Met Quinten lukte dit niet, ondanks dat we een aantal keer zeer serieuze voorstellen hebben gedaan', gaf Te Kloese aan. Toch ziet hij de situatie positief in: 'We hebben in ieder geval tijd om straks weer samen een kop koffie te drinken.'

Timber verloor aan het begin van dit seizoen de aanvoerdersband, mede door zijn contractpositie en een mogelijke transfer. Toch blijft hij een belangrijke pion in het elftal van Robin van Persie. 'Ik ben super gemotiveerd om mooie dingen te halen met Feyenoord dit seizoen', aldus Timber.