Van Persie over onderhandelingen met Timber: 'Vanuit mijn oogpunt heel blij'

Praat mee!

Quinten Timber is nog altijd Feyenoorder. De middenvelder heeft een aflopend contract in Rotterdam-Zuid en werd afgelopen zomer nadrukkelijk in verband gebracht met een transfer. Op de persconferentie ging Robin van Persie in op een mogelijke contractverlenging van de middenvelder.

"Dat weet ik niet," reageerde de oefenmeester op de vraag of Timber en de club nog in gesprek zijn. Hoewel Van Persie zich niet uitliet over een eventuele verlenging, is de trainer blij dat hij nog over Timber kan beschikken. "Vanuit mijn oogpunt ben ik heel blij dat Quinten er is."