Slot realistisch: 'Pas geslaagd met een resultaat, hebben goed meegedaan'

Arne Slot is trots op de manier waarop Feyenoord woensdag voor de dag kwam, maar kan weinig kopen van het resultaat. De oefenmeester hoopt dat het de volgende keer meer meezit in de Champions League.
Na afloop van het met 3-2 verloren duel heeft Slot het vooral over de details. "We hebben slechts vier kansen weggegeven. Maar dat heeft ons wel drie doelpunten gekost. Deze wedstrijd lijkt een beetje op onze nederlaag van vorig seizoen tegen AS Roma in de kwartfinale van de Europa League. Ook toen deden we heel veel goed. Maar toen verloren we omdat een wereldkampioen de bal in de kruising schoot."
Feyenoord kwam goed voor de dag, maar vertrekt met lege handen uit Madrid. "Als je een resultaat haalt, dan ben je geslaagd. Als we hadden gewonnen, dan waren we met vlag en simpel geslaagd geweest. We hebben erg goed meegedaan. Maar dat heeft ons niets opgeleverd. Dus we moeten deze les meenemen naar onze volgende duels", besluit Slot.









