'Booth kan FC Utrecht na één jaar alweer verlaten voor Champions League-club'

FC Utrecht kan Taylor Booth komende zomer voor een mooi bedrag slijten. Volgens Voetbal International staat de 21-jarige middenvelder in de belangstelling van meerdere Europese topclubs.
Booth kwam afgelopen zomer op transfervrije basis over van Bayern München naar Utrecht. Eén jaar later lijkt de middenvelder zijn carrière alweer elders te kunnen gaan vervolgen. Volgens VI zouden clubs uit Engeland en Spanje de Amerikaan op de korrel hebben. Utrecht ruikt geld en wil een recordbedrag van 8,5 miljoen euro voor hem hebben.
Volgens het medium zou één van de geïnteresseerde clubs zelfs uitkomen in de Champions League en zich al hebben gemeld in de Domstad. Het verhaal zou zelfs nog mooier kunnen worden voor Utrecht. Booth kan namelijk zijn debuut gaan maken voor de Verenigde Staten, waardoor zijn waarde nog een stuk groter wordt. Het contract van Booth loopt nog tot de zomer van 2025.









