Brama: 'Zerrouki en Wieffer werden niet echt serieus genomen door FC Twente'

Ramiz Zerrouki en Mats Wieffer werden door FC Twente niet serieus genomen, stelt Wout Brama. De ervaren middenvelder van de Tukkers speelde een tijdje samen met het tweetal, dat dit seizoen een uitstekende indruk maakt in de Eredivisie.
Brama moest een aantal seizoenen geleden een tijdje meetrainen met het tweede elftal van Twente en daar liep best wat kwaliteit rond. "Daar speelde ik samen met Zerrouki en Wieffer. Dat was toch wel een aardig tweede elftal. Wieffer verdiende meer kansen dan hij nu gekregen heeft. En dat was met Zerrouki net zo, eigenlijk", vertelt de routinier bij Goedemorgen Eredivisie op ESPN.
"Wieffer speelde altijd in het tweede elftal. Zerrouki werd op de training bij het eerste nog weleens als rechtback of linksbuiten neergezet. Maar dat was omdat ze dan nog een plekje over hadden", vervolgt Brama. "Ze werden in die tijd niet echt serieus genomen door Twente. Het eerste elftal, onder leiding van Garcia en Ted van Leeuwen als technisch directeur, vond ze niet zo goed."









