Wieffer droomt van Oranje: 'Dan had ik gezegd: die is helemaal knettergek'

Mats Wieffer laat zich niet gek maken na zijn plekje bij de voorselectie van het Nederlands elftal. De middenvelder van Feyenoord is uiteraard blij, maar niet over het spel van de Rotterdammers tegen FC Groningen.
Wieffer krijgt de vraag of hij verbaasd was over zijn plek bij de Oranje-voorselectie. "Ja, sowieso. Als iemand mij twee maanden geleden gezegd had dat ik er nu bij zou zitten, dan had ik gezegd: die is helemaal knettergek. Het is heel mooi. Ik kan er niks anders van maken. Ik blijf gewoon mijn ding doen en ik ben al heel blij dat ik in de voorselectie zit."
Over het spel van Feyenoord was Wieffer een stuk minder te spreken. "Het was niet goed. We waren heel slordig. Slecht ja. Uiteindelijk komen die laatste tien minuten weer en vliegt hij er toch weer in." De middenvelder zag de late treffer van de Rotterdammers niet per se aankomen. "Het is niet dat ik voelde dat hij eraan zat te komen. Toch kan hij er altijd invliegen."
Feyenoord won uiteindelijk met 1-0 van FC Groningen.









