Van Hanegem kan zijn ogen niet geloven: 'Echt abnormaal wat er met hem gebeurt'

van hanegem is verbaasd over de bijdrage van weghorst bij manchester united
Praat mee!

Wout Weghorst maakt sinds zijn transfer naar Manchester United indruk op Willem van Hanegem. De Kromme had niet voorzien dat de resultaten van de Engelse topclub met de Nederlander in de ploeg zó goed zouden zijn.

Met Weghorst in de gelederen legde de ploeg van Erik ten Hag FC Barcelona al over de knie in de Europa League, werd de League Cup gewonnen en is de club bezig aan een opmars in de Premier League. "Het is toch wel abnormaal wat er nu met hem allemaal gebeurt", constateert Van Hanegem in de podcast Willem en Wessel van het Algemeen Dagblad.

"Op dit moment is het een hele goede speler voor United, dat hele vrolijke en gek doen vinden die mensen op dit moment geweldig", vervolgt het Feyenoord-icoon. Toch verwacht Van Hanegem dat het verblijf van Weghorst in Manchester beperkt zal blijven tot een half jaar. "Hierna gaan ze wel weer nieuwe spelers kopen", besluit hij met een voorspelling.