Ontgoocheling bij FC Utrecht na bekerblamage: 'Dit is een regelrechte schande'

Mike van der Hoorn heeft geen woorden voor de bekerblamage van FC Utrecht. De nummer zeven van de Eredivisie ging in eigen huis met 1-4 onderuit tegen de amateurs van Spakenburg en is daarom uitgeschakeld in het bekertoernooi.
"Dit is gewoon een regelrechte schande", steekt de aanvoerder van wal voor de camera van ESPN. "Ik heb geen idee waar we vandaag met onze kop waren. Er staat heel wat op het spel vandaag, maar we staan gewoon te kijken bij goals. We deden niet wat er van ons gevraagd werd en er zat helemaal geen energie in", analyseert Van der Hoorn.
De verdediger snapt dat er gewezen wordt op onderschatting. "Daar lijkt het wel op, maar we hebben er nog op gehamerd. Ze komen hier met 110 procent... Dit is gewoon niet uit te leggen. Bij de 1-4 denk je dit gaat wel heel lastig worden. Dit moeten we wel even verwerken, want het is een harde klap voor ons."









