Oranje komt te vroeg: 'Te hard van stapel om dat na twee maanden al te zeggen'

Mats Wieffer vindt het zelf nog wat te vroeg voor het Nederlands elftal. De middenvelder van Feyenoord ontwikkelt zich snel, maar kan zichzelf niet vinden in de Oranje-opinie van anderen.
Onder meer Willem van Hanegem schreef in zijn column dat hij het gek vindt dat Wieffer nog niet voor Oranje is opgeroepen. Dat vindt de uit Borne afkomstige speler niet. "Ik vind het te snel van stapel lopen om dat nu, na twee maanden goed spelen, al te zeggen...", klinkt het in gesprek met de NOS.
Wieffer heeft zichzelf in de basis van Feyenoord geknokt, de club die na 22 speelronden bovenaan staat in de Eredivisie. Of er een kampioenschap in zit? "We staan er goed voor, maar het is niet zo dat we wedstrijden heel makkelijk winnen. We moeten met beide voeten op de grond blijven", besluit hij.
Feyenoord bereidt zich momenteel voor op de Eredivisie. De Rotterdammers spelen zondag een wedstrijd in Limburg tegen Fortuna Sittard.









