Stadioneigenaar haalt hard uit naar Vitesse: 'Ken alleen incapabele bestuurders'

Michael van de Kuit, stadioneigenaar van GelreDome, heeft gereageerd op het statement van Vitesse. De club heeft gemeld 'op hoofdlijnen akkoord' te zijn met de hoofdhuurder, maar nog geen antwoord te hebben gekregen van Van de Kuit op het voorstel van het stadiongebruik.
Vitesse zou echter nog geen antwoord hebben gekregen op het voorstel. 'Van de stadioneigenaar is er vooralsnog geen inhoudelijke reactie op het Vitesse-voorstel gekomen', valt te lezen, terwijl de deadline volgens de club op afgelopen woensdag stond.
Van de Kuit reageert beknopt tegenover De Gelderlander, korte tijd nadat Vitesse het statement naar buiten bracht. 'Ik ken geen voorstel en ik ken ook geen eeuwigdurend speelrecht. Ik ken alleen maar twee onbetrouwbare, incapabele bestuurders die vijf jaar niks hebben gedaan en nu een voorstel via een persbericht doen.' De topman van Nedstede zou Vitesse hebben uitgenodigd voor een gesprek, zo valt te lezen op de clubsite.









