Klaassen baalt van 'onverdiende' nederlaag: 'Dat is dan frustrerend'

Klassen baalt van nederlaag Ajax
Update: 23 februari 2023 om 23:50
Praat mee!

Davy Klaassen is van mening dat Ajax onterecht heeft verloren op bezoek bij Union Berlin. De Amsterdammers maakten het spel, maar keken na twee halve kansen tegen een 2-0 achterstand aan.

Klaassen meldt zich na afloop van het duel, dat met 3-1 werd verloren, voor de camera van ESPN. "Je krijgt niet altijd wat je verdient. Ik vind dat we meer verdienden. Uiteindelijk krijgen zij een paar kansen in de counter omdat wij echt moeten, maar daarvoor hebben ze geen kans gehad en twee keer gescoord. Wij hebben met kansen nul keer gescoord. Dat is frustrerend", meent Klaassen.

Union staat erom bekend niet de bal te willen en toe te slaan vanuit de counter. Ajax had in het duel 73 procent balbezit. Klaassen wil daar echter niets van weten. "Vind jij dat we in die val zijn gelopen? Ik denk niet dat zij willen dat wij zo veel kansen creëren, dat kan niet de bedoeling zijn geweest. Ik denk niet dat we in een val zijn gelopen."