FC Groningen in zwaar weer: 'De wil en het geloof om te winnen zat er niet in'

fc groningen in sportief zwaar weer
Praat mee!

De degradatiezorgen bij FC Groningen blijven onverminderd groot na de 6-0 afstraffing op bezoek bij PSV. Volgens hoofdtrainer Dennis van der Ree ontbrak de wil om te winnen bij de Trots van het Noorden.

De nederlaag bij de Eindhovenaren betekende alweer de elfde wedstrijd op rij zonder zege. De laatste overwinning was nota bene tegen PSV. Drieënhalve maand geleden won FC Groningen na een spektakelstuk met 4-2. Hoe anders was de vertoning zaterdag. "Toen ik hierheen ging had ik het gevoel dat we een resultaat konden halen, maar vanaf de eerste minuut zat het er niet in", vertelt Van der Ree aan De Telegraaf.

"De wil en het geloof om elk duel te willen winnen zat er niet in." Mogelijk versterkt Jetro Willems binnenkort de selectie van de hekkensluiter van de Eredivisie. "Ik heb de naam voorbij horen komen en weet dat hij maandag getest wordt. " Met FC Emmen en Excelsior staan in de komende weken cruciale duels op het programma voor FC Groningen.