Van der Sar haalt uit naar Sneijder: 'Kom dan gewoon aan de directietafel zitten'

Edwin van der Sar is niet blij met de uitspraken van voormalig ploeggenoot Wesley Sneijder bij Veronica Offside. De recordinternational van Oranje vertelde dat hij had gesproken met de algemeen directeur van Ajax over WK-revelatie Azzedine Ounahi.
"Ik kreeg te horen dat hij graag naar Ajax wilde en werd gevraagd of ik iets kon betekenen. Hij wilde écht heel graag. Wat hij had moeten kosten? Op dat moment geloof ik vijftien miljoen euro", zei Sneijder bij Veronica Offside. "Hij heeft een goed WK gespeeld. Als hij de gemaakte progressie kan doortrekken, dan is hij over twee jaar zeventig miljoen euro waard." Wesley stelde in de uitzending dat de Marokkaanse middenvelder te duur was voor Ajax. "Dan moesten er eerst spelers weg, dat ging niet. Het bleek uiteindelijk onmogelijk."
Van der Sar vindt de uitspraken van Sneijder 'een beetje raar'. "In dat gesprek probeerde hij nóg drie spelers in m'n mik te douwen. Dus wat moet je ermee? Met die gesprekken aan zo'n tafel? Wees een vent en kom dan gewoon aan de directietafel zitten. Leg dat bij de technische mensen neer en niét bij een bekerwedstrijdje in Den Bosch", besluit een geïrriteerde Van der Sar bij Rondo.









