'Van den Belt blijft naar alle waarschijnlijkheid 'gewoon' bij PEC Zwolle'

Thomas van den Belt blijft volgens zijn management en de technisch directeur van PEC Zwolle Marcel Boudesteyn 'gewoon' in Zwolle. Dat melden VoetbalPrimeur en sportjournalist Tijmen van Wissing.
Het leek er lange tijd op dat Feyenoord wel tot een akkoord zou komen met PEC Zwolle over de transfer van Van den Belt, maar daar lijkt nu toch een stokje voor gestoken te worden. Van Wissing schrijft dat het management van de jonge middenvelder en technisch directeur Boudesteyn geen transfer meer verwachten. 'Maar de vraag is hoe vloeibaar de prijs is bij Feyenoord nu de deadline nadert. Uiteindelijk is er altijd een bod dat je niet kunt weigeren', aldus de sportjournalist.
De talentvolle middenvelder liet maandagavond na de met 1-2 gewonnen wedstrijd tegen Roda JC weten dat hij zelf enorm graag wil vertrekken naar de huidige koploper van de Eredivisie. "Het is al weken wel onrustiger, maar ik blijf mijn goals maken", zei hij voor de camera van ESPN. Van der Belt wilde het liefst zo snel mogelijk naar Rotterdam. "Het is iets spannender dan normaal. Ik denk dat het een hele mooie kans voor mij is om naar de nummer één van de Eredivisie te gaan. Ik wil die stap heel graag maken en ik hoop dat de clubs eruit komen."









