Huntelaar gooit stofwolk op: 'Meerdere redenen dat Blind niet meer bij Ajax zit'

Klaas-Jan Huntelaar heeft het hoofdstuk Daley Blind voor zichzelf afgesloten, vertelt hij in gesprek met Voetbal International. De technisch manager van Ajax wil zich het liefst focussen op de Klassieker.
De afgelopen weken begon het moddergooien tussen Ajax en Blind. Eerst deed Huntelaar zijn verhaal in gesprek met Het Parool, waarna Daley Blind zijn eigen boekje open deed door een vernietigend interview te geven aan het Algemeen Dagblad. De voormalig topspits wil er nu niet te veel woorden meer aan vuil maken.
"Er zijn meerdere redenen dat Daley niet meer bij Ajax zit. Ik heb er al wat over gezegd. Voor mij is dat hoofdstuk nu afgesloten", aldus Huntelaar tegenover VI. De bestuurder van de Amsterdammers blikt dan ook vooruit op de wedstrijd van zondag in De Kuip. "We focussen ons op de spelers die bij Ajax spelen, op de volgende wedstrijden en momenteel natuurlijk de Klassieker."
Zelf heeft Huntelaar goede herinneringen aan wedstrijden tegen Feyenoord. "Het zijn altijd speciale duels, die ik als speler het liefste speelde Nu zit ik in een andere rol, maar je voelt overal dat de wedstrijd enorm leeft. Voor ons is zondag een mooie kans om de ommekeer in gang te zetten", besluit de voormalig topspits, die zelf tien keer tot scoren kwam tegen de Rotterdammers.









