Kökçü ergert zich aan kritiek Perez: 'Het lijkt of-ie erop wacht, dat verbaast me'

Kökçü ergert zich aan kritiek Perez: 'Het lijkt of-ie erop wacht, dat verbaast me'
5Reacties

Ook dit seizoen is Orkun Kökçu een van de revelaties bij het goed draaiende Feyenoord. Toch krijgt de 22-jarige middenvelder nog vaak genoeg kritiek, maar de aanvoerder weet zich er steeds beter van af te sluiten.

Volgens Kökçü ligt Feyenoord meer en meer onder een vergrootglas. "Beetje wel ja, want ik krijg genoeg kritiek. In het begin van mij loopbaan deed 't me wel wat allemaal, tegenwoordig ziet de kritiek er niet écht uit. Snap je wat ik daarmee bedoel? Niet?", aldus de spelverdeler tegenover Voetbal International. "Voorbeeld: Kenneth Perez kwam vorige week met een statistiek op de proppen dat ik zo veel balverlies had geleden tegen FC Utrecht."

"Zal best kloppen, al zeggen die cijfertjes niet waar op het veld dat gebeurde, hoe de loopacties waren van mijn medespelers, et cetera", vervolgt de Turks international. "Anyway, hij kwam ermee. Dan denk ik: Waarom alleen deze statistiek en niet die van het afgelopen half jaar? Het lijkt of-ie erop wacht, hè. Dat verbaast me dan. Hij vindt me kennelijk geen goede speler, dat mag. Ik laat het de volgende wedstrijd wel weer zien."

Zondag staat De Klassieker tegen Ajax op het programma. Om 14.30 uur wordt er afgetrapt in De Kuip.