Feyenoord verkoopt 'niemand meer' deze winter: 'Hebben écht een goed elftal'

Dennis te Kloese is druk bezig met het zoeken naar mogelijke versterkingen voor Feyenoord. De algemeen directeur speurt met de Rotterdammers de transfermarkt af, terwijl een uitgaande transfer is uitgesloten deze winter.
"We gaan deze transferperiode niemand meer verkopen", begint Te Kloese tegenover het Algemeen Dagblad. "Als Benfica hun Argentijn Enzo Fernandez nog verkoopt en met veel geld voor Orkun Kökçü op de stoep zou staan? Laten we Orkun gewoon nog maar even lekker in een shirt van Feyenoord laten voetballen."
"Als het een recordverkoop zou kunnen betekenen voor Feyenoord? Ik loop ook weleens tegen een club aan die 'nee' zegt tegen een mooi aanbod voor een speler", doelt Te Kloese op de mislukte transfer van Ramiz Zerrouki. "Ik vond het zelf bijzonder dat ze dat tegen ons bod konden zeggen, maar ik heb nu niet opeens een slechte relatie met FC Twente. Voor de speler vond en vind ik het wel jammer. Maar we blijven niet aan de deur kloppen in Enschede."
"We hebben echt een goed elftal", is Te Kloese van mening. "Voor de technische staf zou het wel lekker zijn als er meer opties waren. Dat je niet je hart vast moet houden als er eens iemand geblesseerd van het veld moet. Daar zijn wij mee bezig, uiteraard, maar dat is niet eenvoudig. We zijn bij Feyenoord echt niet bang om de budgetten iets op te rekken. Om een beetje ondernemend dingen te doen. Maar er zitten grenzen aan. Het liefst hadden we de spelers al gehaald. Maar kies je voor een snelle oplossing, dan zit je soms nog lang aan een speler vast die eigenlijk niet helemaal aan de wensen voldoet. Halen om het halen, dat zal niet gebeuren."









