Driessen hekelt beleid Groningen: 'Kan echt niet, slaat werkelijk nergens op'

Valentijn Driessen is niet te spreken over het besluit van FC Groningen om Dennis van der Ree aan te stellen als hoofdtrainer. De chef voetbal van De Telegraaf denkt dat het huwelijk tussen trainer en club niet lang stand zal houden.
Driessen bekritiseert het beleid van Groningen in De Telegraaf. 'Dit kan echt niet, het slaat werkelijk helemaal nergens op. Ze betalen nu de prijs voor het wanbeleid. Ze hebben natuurlijk alles moeten verkopen omdat dat financieel noodzakelijk was, maar ze hebben te veel kwaliteit verkocht. Dat bleek eigenlijk al in de competitie en dat zet zich door in de beker.'
Van der Ree heeft als hoofdtrainer geen ervaring en wordt door het noodlijdende Groningen in het diepe gegooid. 'Maar niet voor lang meer, want dit gaat niet lang duren', meent Driessen. 'Er zijn echt wel trainers die in deze slangenkuil willen stappen. Voor Van der Ree kan het weleens een heel snel einde van zijn trainerscarrière worden.'









