'Er ontbreekt nu iets bij City, de wil en honger is niet zoals de laatste jaren'

'Er ontbreekt nu iets bij City'
Update: 12 januari 2023 om 15:39
Praat mee!

İlkay Gündoğan hoopt dat Manchester City geleerd heeft van de nederlaag tegen Southampton in de FA Cup. The Citizens staan zaterdag tegenover Manchester United in de stadsderby en de middenvelder is van mening dat er de laatste weken iets ontbreekt bij de nummer twee van Engeland.

Gündoğan schuift donderdag aan voor het persmoment ter voorbereiding op de Engelse kraker. De Duitser windt er geen doekjes om. "We hebben wel wedstrijden gewonnen, maar ik heb het gevoel dat er de laatste tijd iets ontbreekt. De honger en de wil om te winnen ontbreekt enigszins. Hopelijk heeft de nederlaag tegen Southampton ons voldoende wakker geschud."

City kent een achterstand van vijf punten op koploper Arsenal en voelt de hete adem van United in de nek. De ploeg van Erik ten Hag won de laatste vier duels en staan nu slechts vier punten van de nummer twee af. City won slechts twee van de laatste vier wedstrijden.