PSV gaat de markt op: "Ik benadruk dat een versterking nodig is, dat is logisch"

van nistelrooij wil versterkingen zien bij psv
Praat mee!

Ruud van Nistelrooij hoopt dat de selectie van PSV in de winterse transferperiode een kwaliteitsimpuls krijgt door spelers aan te trekken. De trainer benadrukt daarnaast dat de komst van nieuwelingen geen uitgemaakte zaak is.

Cody Gakpo werd voor een recordbedrag verkocht aan Liverpool, maar een vervanger is nog altijd niet gehaald door de Brabantse topclub. "Op de eerste plaats proberen we alles uit de bestaande selectie te halen wat erin zit", wordt Van Nistelrooij op de persconferentie opgetekend door het Eindhovens Dagblad.

"Maar we zijn ook allemaal bezig om nog iets toe te voegen. Iedereen staat er zo in bij de club. Ik ook. We hebben de maand januari daarvoor en ik benadruk dat het nodig is en dat een versterking welkom is. Dat is logisch."

PSV verloor in de strijd om de titel twee kostbare punten tegen Sparta (0-0), maar zag daarnaast zowel Feyenoord, Ajax als AZ niet weten te winnen. Van Nistelrooij baalt maandag nog altijd na. "De pijn blijft bij mij. Het blijft teleurstellend dat we niet gewonnen hebben, maar goed. Voor ons is het uiteraard beter dat er om ons heen ook punten verloren zijn. Dat wel."