Opvallend: zoon (20) van David Beckham maakt seizoen af bij Brentford

Romeo Beckham, de zoon van David Beckham, maakt het seizoen af bij FC Brentford. De 20-jarige voetballer zal meespelen met het tweede elftal van de Premier League-club.
Dat maakt Brentford bekend via de officiële kanalen. Beckham maakt de tijdelijke overstap van Inter Miami, waar Beckham mede-eigenaar is. Romeo gaf in de eerste seizoenshelft tien assists en maakte twee goals, waarmee hij zichzelf in de kijker heeft gespeeld. Beckham trainde de laatste tijd mee met Brentford en tekent nu een contract.
"We zijn onzettend blij met Romeo sinds hij hier is gearriveerd", zegt manager van het tweede elftal, Neil MacFarlane. "Hij kwam bij ons vanuit Inter Miami om te blijven werken terwijl in de Verenigde Staten de competitie stilligt. Hij heeft zichzelf ontzettend goed aangepast en hoort echt bij de club en de cultuur. Het is een enorme eer dat Inter Miami zo nauw met ons wil samenwerken", besluit de manager.









