Feyenoord meldt zich bij Twente: 'Willen optimaal presteren, dan helpt dit niet'

Feyenoord heeft zich bij FC Twente gemeld voor een mogelijke transfer. Naar alle waarschijnlijkheid gaat het om Ramiz Zerrouki, de middenvelder die al enige tijd op de radar staat bij de Rotterdamse club.
Technisch directeur Jan Streuer bevestigt tegenover RTV Oost dat de koploper van de Eredivisie zich inmiddels heeft gemeld. "Verder kan ik er niets over zeggen", stelt de bestuurder van de Tukkers. "We willen optimaal presteren en daar helpt dit niet bij zo vlak voor de herstart. Het is vervelend. Maar we zitten niet in de situatie dat we moeten verkopen."
Feyenoord werd de afgelopen zomer al veelal in verband gebracht met de middenvelder, maar de vraagprijs van Twente was destijds te gortig. Door het wegvallen van de geblesseerde Jurriën Timber heeft de ploeg van Arne Slot echter nog meer behoefte aan een middenvelder die meteen in de basis kan verschijnen. Zerrouki speelt sinds 2020 bij Twente en heeft een contract dat tot 2024 doorloopt, met optie voor een extra seizoen.









