Michel spreekt zich uit na aanstelling als Ajax-trainer: 'Een nieuw hoofdstuk...'

De nieuwe hoofdtrainer van Ajax Míchel heeft opnieuw van zich laten horen. Na een interview op de clubkanalen van de Amsterdammers heeft de kersverse hoofdtrainer zich ook op social media uitgesproken.
Op dinsdag 2 juni maakte Ajax een einde aan de vele geruchten en presenteerde het de Spanjaard Míchel, als de nieuwe hoofdtrainer voor het komende seizoen. In gesprek met de clubkanalen liet de vijftigjarige oefenmeester ook al blijken uit te kijken naar zijn nieuwe uitdaging.
'Nieuw hoofdstuk, nieuw begin. Ik kijk ernaar uit om te beginnen', schrijft hij op X in het Engels en het Spaans. Daarbij zijn verschillende foto's van zijn eerste werkdag in Amsterdam te zien.
Michel stond vanaf juli 2021 tot eind juni 2026 aan het roer bij Girona. Afgelopen seizoen degradeerde de club uit de hoogste divisie van Spanje, dat terwijl hij in het seizoen 2024/2025 nog Champions League-voetbal speelde met de club.









