Dit zegt Jordi Cruijff over de komst van de nieuwe trainer Míchel

Míchel is de nieuwe hoofdtrainer van Ajax. Technisch directeur Jordi Cruijff is erg blij met de komst van de Spanjaard en reageert tegenover de clubkanalen op de komst van de nieuwe oefenmeester.
"Míchel is een ambitieuze en veeleisende trainer. Hij gaat zijn visie en zijn intensieve manier van werken overbrengen op onze selectie, daar ben ik van overtuigd", vertelt Cruijff. "Ik ken hem goed en volg hem al jaren. Zijn manier van werken past bij Ajax. Dat hij vijf seizoenen bij dezelfde club in La Liga heeft gewerkt zegt iets over zijn kwaliteiten en over zijn loyaliteit. Nu deze belangrijke positie is ingevuld kunnen wij verder bouwen aan het verbeteren van de selectie."
Míchel zelf is ook gelukkig met zijn komst naar Amsterdam. "Het voelt goed om hier te zijn, ik ben trots dat ik deze volgende stap in mijn carrière kan zetten. Ajax is een grote naam in Europa, een club die altijd jonge en goede spelers voortbrengt. Jordi kent mij vanuit mijn werk in Spanje, samen hebben we gesproken over de filosofie van de club, over hoe ik werk en hoe dat samen gaat komen. Het doel is om Ajax weer daar te krijgen waar het hoort te staan en ik heb er alle vertrouwen in dat dit lukt", aldus de Spanjaard.









