'Sterling crasht met Lamborghini, Engelsman mogelijk onder invloed'

Raheem Sterling is donderdagochtend aangehouden op verdenking van het rijden onder invloed van drugs. Volgens The Sun zou de Engelsman met zijn Lamborghini tegen de vangrail aangereden zijn op de M3-snelweg. Er raakte niemand gewond tijdens het ongeluk.
Volgens The Sun is de buitenspeler van Feyenoord aangehouden op verdenking van rijden onder invloed van drugs en het bezit van een class C drug. Onder de Engelse wet- en regelgeving vallen onder andere valium, steroïden, lachgas en GHB onder 'class C'.
Inmiddels is de aanvaller op borgtocht vrijgelaten door de politie van Hampshire. In een statement schreef de politie over het ongeval. 'Kort voor 09:00 uur ontvingen wij een melding van een auto die in botsing was gekomen met een vangrail op de M3. Er waren geen andere voertuigen betrokken en er zijn geen gewonden. De bestuurder, een 31-jarige man uit Berkshire, is aangehouden op verdenking van het besturen van een voertuig terwijl hij ongeschikt was door drugsgebruik'.









