Wanneer speelde Kenneth Taylor zijn laatste interland voor Oranje?

Met het wereldkampioenschap in aantocht, draait de geruchtenmolen rondom de Oranje-selectie op voltoeren. Tot ieders verrassing klopt de talentvolle Kenneth Taylor na zijn Italiaanse avontuur plotseling weer nadrukkelijk aan de deur voor een plek in de WK-selectie. Wanneer speelde hij zijn laatste interland? VoetbalNieuws brengt je op de hoogte!
23 maart 2025 speelde Taylor zijn tot dusver laatste interland voor het Nederlands elftal. De middenvelder viel in tijdens de enerverende Nations League-kwartfinale tegen Spanje (3-3) in Valencia. Oranje won na strafschoppen, waarbij Taylor zijn 5e cap verdiende.
Sindsdien bleef het even stil, maar zijn transfer van Ajax naar SS Lazio bracht een enorme impuls. Door zijn sterke optredens in de Serie A en de aanhoudende blessures bij Oranje is de vijfvoudig international weer in beeld. Of Koeman hem definitief meeneemt naar het WK, zal de komende periode moeten uitwijzen.









