Feyenoord presenteert nieuwe technisch directeur: Rigaux tekent in De Kuip

Feyenoord heeft Dévy Rigaux gepresenteerd als nieuwe technisch directeur. De 38-jarige Belg, die 1 juni officieel begint in De Kuip, komt over van Club Brugge en is de opvolger van Dennis Te Kloese.
Feyenoord was al een tijd op zoek naar een nieuwe technisch directeur, maar de Rotterdammers hebben nu beet. "We zijn ontzettend blij met de komst van Dévy", vertelt Toon van Bodegom, voorzitter van de Raad van Commissarissen bij Feyenoord. "De zoektocht naar een technisch directeur is natuurlijk al geruime tijd bezig en als clubleiding hebben we diverse potentiële kandidaten bekeken en gesproken. Door het vertrek van Dennis te Kloese en de naderende transferzomer was het uiteraard zaak om ook op deze positie door te pakken in het selectieproces."
‘Met Dévy Rigaux halen we een van de meest geprezen technisch beleidsbepalers in het Europese voetbal", vervolgt Van Bodegom. "Bij Club Brugge heeft hij laten zien over een uitstekende neus te beschikken voor aanstormend talent. Hij deelt bovendien de visie die we bij Feyenoord voorstaan: dat de jeugdopleiding de levensader is van de club."
Rigaux is dolblij met zijn overstap naar Rotterdam. "Feyenoord is een fantastische club om bij aan de slag te gaan. Er ligt in De Kuip een solide basis, de jeugdopleiding op Varkenoord puilt uit van het talent en op sportief vlak zijn er de nodige successen geboekt. Aan mij de eervolle taak om hier op voort te borduren. Dat is een schitterende uitdaging die ik met beide handen aanpak", aldus de nieuwe td van Feyenoord.









