'Voormalig Ajax-talent vertrekt alweer bij AC Milan'

Voormalig Ajax-talent Silvano Vos gaat na drie seizoenen alweer vertrekken bij AC Milan. Dat meldt het Italiaanse Calciomercato. De middenvelder maakte twee jaar geleden de transfer naar Italië, maar wist daar nooit te renderen.
Vos verruilde Ajax in augustus 2024 voor een transfer naar AC Milan. Sindsdien is de middenvelder actief in het beloftenteam van de Milanezen, Milan Futuro, dat uitkomt in de Serie D. Zelfs in het belofteteam is er geen plek meer voor Vos. Dit seizoen speelde hij geen enkele wedstrijd en twee verhuurperiodes kregen door onbekende redenen nooit groen licht.
'De mysterieuze speler Silvano Vos gaat zijn koffers pakken', schrijft Calciomercato. Dit terwijl Vos nog steeds een contract heeft tot en met medio 2029. De aanname lijkt dat Vos uit zijn contract gekocht wordt.









