Goed nieuws voor Oranje: Memphis zet belangrijke stap voor rentree

Er lijkt eindelijk goed nieuws te zijn over Memphis Depay in aanloop naar het WK. Zijn werkgever Corinthians meldt in een bijzin op de officiële kanalen dat de spits weer volledig meetraint met de selectie.
Memphis staat sinds maart aan de kant met een blessure aan zijn dijbeen. De 32-jarige aanvaller is de voorbije periode vaak in het nieuws, omdat zijn inzetbaarheid op het WK hoogst onzeker is. Woensdag heeft Memphis voor het eerst weer volledig meegetraind. De Oranje-international zit in de 'laatste fase van zijn fysieke opbouw', valt te lezen.
Corinthians speelt vrijdag in de Copa Libertadores tegen Peñarol. Dan komt Memphis nog niet in actie, zo werd al bevestigd. Zondag wacht een competitiewedstrijd tegen Clube Atlético Mineiro, de eerstvolgende kans voor Memphis om voor het WK nog minuten te maken. Corinthians speelt tevens op 28 en 30 mei nog.









