Vaessen reageert geïrriteerd op Instagram na verbod op FC Groningen-uitfans in Volendam

Vaessen reageert geïrriteerd op Instagram || VN
Praat mee!

Etienne Vaessen heeft geïrriteerd gereageerd op het besluit van de autoriteiten om uitfans van FC Groningen niet toe te laten tijdens het play-off-duel met Ajax donderdag. De dertigjarige doelman van de Trots van het Noorden meldt zich op Instagram om zijn onvrede kenbaar te maken. 

'Schandalig!', plaatst Vaessen onder de post van FC Groningen. 'Wat een grap! Moeten wij ook maar thuisblijven? De groeten', schrijft hij op Instagram Stories. FC Groningen vindt het besluit van de autoriteiten onaanvaardbaar. De club beraadt zich momenteel op eventuele stappen en heeft het competitiebestuur betaald voetbal ingeschakeld, meldt de club op de eigen website.

FC Groningen wist zondag met 1-2 te winnen op bezoek bij Heracles Almelo. De ploeg van Dick Lukkien eindigde op de negende plaats en mag zich, vanwege de bekerwinst van AZ, melden in de play-offs. Daarin treft de Trots van het Noorden Ajax in de halve finale. De winnaar van dat duel zal het in de finale van de play-offs op gaan nemen tegen FC Utrecht of SC Heerenveen.