Schreuder geeft NEC-fans duidelijkheid over zijn toekomst na geweldig seizoen

Schreuder geeft NEC-fans duidelijkheid over zijn toekomst
Praat mee!

Dick Schreuder verwact dat hij ook komend seizoen aan het roer staat bij NEC. De oefenmeester laat dat weten in gesprek met ESPN na het behalen van de derde plek in de Eredivisie.

"Wat een wedstrijd weer... Ik heb in de eerste helft zo genoten van mijn ploeg", steekt Schreuder van wal na het veiligstellen van de voorronde van de Champions League. "In de tweede helft komt er spanning bij iedereen. Maar uiteindelijk hebben we het geflikt. Ik ben super trots. Op iedereen. Hoe ik het ga vieren? Ik drink niet, maar bij Castillon en PEC Zwolle (met die ploegen promoveerde hij, red.) heb ik tequila gedronken. Dus dat gaat vandaag ook gebeuren."

Schreuder verwacht dat hij volgend jaar ook actief is in Nijmegen. "Zeker, ik heb gewoon nog een contract. Laten we vandaag genieten en ik ben er volgend jaar, denk ik, gewoon zeker bij."