Update: 'Geruchten tegengesproken: Feyenoord niet bezig met Sterling-verlenging'

'Van Persie dringt aan: Feyenoord bereidt nieuw voorstel voor Sterling voor'
Update: 12 mei 2026 om 21:09
Praat mee!

Feyenoord wil Raheem Sterling ook volgend seizoen in De Kuip houden. Volgens FR12.nl werkt de Rotterdamse club aan een nieuwe aanbieding voor de ervaren aanvaller, die mogelijk al binnen 24 uur op tafel ligt.

Binnen Feyenoord blijft vertrouwen bestaan in Sterling. Trainer Robin van Persie ziet in de voormalig Engels international een belangrijke kracht richting het nieuwe seizoen, waarin de Rotterdammers opnieuw actief zijn in de Champions League.

Momenteel vinden in Londen gesprekken plaats tussen Feyenoord, het management van Sterling en zaakwaarnemersbureau Muy Manero. Daarbij wordt gesproken over een langer verblijf van de 31-jarige aanvaller in Rotterdam. Of Sterling uiteindelijk ingaat op het voorstel is nog onduidelijk.

Vorige week meldden Engelse media nog dat Feyenoord afscheid wilde nemen van Sterling. Van Persie sprak dat kort daarna tegen en gaf aan dat er nog gesprekken zouden volgen over de toekomst van de buitenspeler.

Update: 1908.nl weet te melden dat de geruchten over een nieuw contract de prullenbak in kunnen. Volgens het medium spreken zowel bronnen binnen de club als bronnen rondom de speler deze verhalen tegen en zal Sterling dus definitief uit De Kuip vertrekken.