'Oud Oranje-international kan België verlaten en contract tekenen in MLS of Saudi-Arabië'

'Oud Oranje-international kan België verlaten ||VN
Praat mee!

Het begint er steeds meer op te lijken dat Vincent Janssen Antwerp transfervrij zal gaan verlaten.  Janssen ziet zijn contract aflopen en geniet interesse uit de MLS en Saudi-Arabië, zo weet Gazet Van Antwerpen.

Antwerp heeft hem wel een nieuw voorstel gedaan van twee seizoenen, maar aan veel lagere voorwaarden. Met zijn loon van drie miljoen euro per jaar weegt hij te zwaar op het budget bij de Belgische club. In het buitenland zijn er clubs bereid om dat salaris wél te betalen. Zo kijken verschillende clubs uit de MLS en Saudi-Arabië naar de 22-voudig Oranje-international.

Toch hoopt hoofdtrainer Joseph Oosting dat zijn landgenoot blijft. "Hij staat er nog altijd voor open om te blijven. Het is vraag en aanbod. Maar ik praat er wel over met Marc (Overmars) , omdat ik vind dat Vincent een spits is die een goal kan maken en dat dat belangrijk is. Kijk naar afgelopen zondag."