Nieuws

PSV 'denkt groot' en sluit nieuwe sponsordeal: 'We passen goed bij elkaar'

PSV 'denkt groot' en sluit nieuwe sponsordeal: 'We passen goed bij elkaar'

07-12-2021 09:48 Laatste update: 13:52

PSV heeft in het internationaal opererende GoodHabitz een nieuwe rugsponsor gevonden. Het is de tweede keer dat de Eindhovense club in zee gaat met de onderneming. Twee jaar geleden stond het bedrijf ook al op het PSV-shirt.

Commercieel directeur Frans Janssen wilde twee jaar geleden al door met GoodHabitz, maar dat dit door contractuele verplichtingen met andere partijen niet mogelijk was. Toch wil de aanbieder van online-trainingen opnieuw een samenwerking aangaan met PSV. Het Eindhovens Dagblad meldt dat PSV het nieuws later op de dinsdag naar buiten brengt.

De Eindhovenaren strijken ongeveer 3,5 miljoen euro op met de deal. Janssen stelt blij te zijn met de nieuwe samenwerking. "Het is een echte Eindhovense onderneming die stevige ambities heeft, hard groeit en succesvol is", reageert hij. "We passen goed bij elkaar en streven allebei naar continuïteit, waarbij we nu voor drie jaar een overeenkomst aangaan."

Maarten Franken, topman bij GoodHabitz, kijkt ook uit naar het samenwerkingsverband. "Het mooie aan PSV vind ik dat het een club is waar doorgaans rust heerst. In Eindhoven raakt men wat minder snel in paniek dan elders en dat betekent dat er op een duidelijke manier beleid wordt gemaakt en daarnaar wordt gehandeld. PSV probeert groot te denken."

Wil jij als eerste op de hoogte zijn van al het VoetbalNieuws? Zorg dan dat je de app download (Android of Apple) en je pushmeldingen aan hebt staan, dan doen wij de rest!